گزارش برنامه صعود قله چمن

قله چمن به دره شیشه گران

جمعه ۹۴/۱۲/۰۷ ساعت ۶:۳۰ دقیقه تیم از درب باشگاه کاوشگران به مقصد زشک حرکت کرد و بعد از صرف صبحانه در کنار برکه زیبای چمن ساعت ۸:۳۵ دقیقه به قصد صعود قله حرکت کردیم .
تعداد ۳ نفر از همنوردان برای آماده کردن ناهار ویژه تیم از ما جدا شده و به سمت دره شیشگران حرکت کردند.
ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه اعضای تیم موفق به صعود قله چمن شدند و بعد از استراحت کوتاه وبا ماندگار کردن خاطرات بی نظیر قله زیبای چمن که سراسر زیبایی بود و هیجان، خصوصا برای عزیزانی که برای اولین بار موفق به صعود قله شده بودند قله را ترک کردیم .

ساعت ۱۴ به همنوردانی که در دره شیشه گران چشم انتظار ما بودند پیوستیم تا بعد از صرف آبگوشت اتیشی و لذیذی و اندکی استراحت در ساعت ۳:۱۵ راهی مشهد شده و در ساعت ۵:۱۵ دقیقه درب باشگاه کاوشگران دوستان عزیزمان را تا درودی دیگر بدرود گفتیم.

“کارگروه کوهنوردی باشگاه کاوشگران

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

اسلایدر ۰ نظر

اکسپیدیشن بین المللی جستجو – اکتشاف و نقشه برداری غار

اکسپیدیشن بین المللی جستجو- اکتشاف و نقشه برداری غار توسط انجمن غار و غارشناسی ایراینیان استان خراسان رضوی و باشگاه غارنوردی کاوشگران مشهد با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، مرکز زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق و هیئت کوهنوردی خراسان رضوی با حضور غارنوردان و…

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!