گزارش برنامه صعود قله چمن

قله چمن به دره شیشه گران

جمعه ۹۴/۱۲/۰۷ ساعت ۶:۳۰ دقیقه تیم از درب باشگاه کاوشگران به مقصد زشک حرکت کرد و بعد از صرف صبحانه در کنار برکه زیبای چمن ساعت ۸:۳۵ دقیقه به قصد صعود قله حرکت کردیم .
تعداد ۳ نفر از همنوردان برای آماده کردن ناهار ویژه تیم از ما جدا شده و به سمت دره شیشگران حرکت کردند.
ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه اعضای تیم موفق به صعود قله چمن شدند و بعد از استراحت کوتاه وبا ماندگار کردن خاطرات بی نظیر قله زیبای چمن که سراسر زیبایی بود و هیجان، خصوصا برای عزیزانی که برای اولین بار موفق به صعود قله شده بودند قله را ترک کردیم .

ساعت ۱۴ به همنوردانی که در دره شیشه گران چشم انتظار ما بودند پیوستیم تا بعد از صرف آبگوشت اتیشی و لذیذی و اندکی استراحت در ساعت ۳:۱۵ راهی مشهد شده و در ساعت ۵:۱۵ دقیقه درب باشگاه کاوشگران دوستان عزیزمان را تا درودی دیگر بدرود گفتیم.

“کارگروه کوهنوردی باشگاه کاوشگران

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

اطلاعیه ۰ نظر

اخبار دهمین اکسپدیشن بین المللی غارنوردان بالکان(اطلاعیه ۳)

اخبار تیم اعضامی به دهمین اکسپدیشن بین المللی کشورهای حوزه بالکان : تیم جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به کمپ همایش در شهر وراتسا در جمهوری بلغارستان مورد استقبال و خیر مقدم جناب آقای الکسی ژالف قرار گرفته و پس از آن اقدام به برپایی چادر و برافراشتن پرچم…

کار گروه محیط زیست ۰ نظر

لزوم حفاظت محیط زیست

اصل پنجاهم قانون اساسی : ((درجمهوری اسلامی حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسلهای بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند وظیفه عمومی تلقی میشود .از این رو فعالیتهای گردشگری و اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست ویا تخریب غیر قابل جبران…

کار گروه ها ۰ نظر

گزارش مختصر از برنامه اژدرکوه

گزارش مختصر برنامه اجرا شده اژدرکوه جمعه ۲۰ دی ماه در یک روز زمستانی ولی آفتابی وهوایی خنک ودلنشین عزم سفر به قله اژدر کوه یکی از قلل شمال شرق مشهد کردیم. ساعت ۶/۵صبح از محل باشگاه با سایر همنوردان قرار حرکت رو گذاشتیم و به سمت این قله سنگی…

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!