گزارش برنامه تمرین غارنوردی

برنامه تمرین تکنیک های تک طناب غارنوردی (SRT) در روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ از ساعت ۸ الی ۱۴ با حضور ۹ تن از اعضای باشگاه کاوشگران در محل سنگ سیاه منطقه خلج در ارتفاعات حاشیه جنوبی شهر مشهد برگزار شد و شرکت کنندگان تمرینات فرود و صعود با ابزار غارنوردی بر روی یک رشته طناب، عبور از گره و ریبلی در هنگام صعود و فرود، عبور از تراورس عرضی و رول کوبی را انجام دادند.

اعضاء : حمید نظامدوست (سرپرست)- وحید اشرفی- وحید بمانی- ابوالفضل میرنجفی-  مجتبی رهبرخواه – جرسون خراسانی- جواد زاهد – آرش نجفی و خانم طلوع.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

کار گروه محیط زیست ۰ نظر

لزوم حفاظت محیط زیست

اصل پنجاهم قانون اساسی : ((درجمهوری اسلامی حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسلهای بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند وظیفه عمومی تلقی میشود .از این رو فعالیتهای گردشگری و اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست ویا تخریب غیر قابل جبران…

کار گروه کوهنوردی ۰ نظر

گزارش مختصر از برنامه دره دهبار

گزارشی مختصر از برنامه اجراشده دره دهبار جمعه ۱۴ آبان ماه ۹۵ ساعت ٧:٣٠ازمحل درب باشگاه باحضور١٣نفر بایک دستگاه مینی بوس برنامه رو شروع کردیم ویک ساعت بعد به روستای زیبای دهباررسیدیم وپیمایش خودمون روشروع کردیم در حین پیمایش همراه با عکاسی ازمناظر زیبای پاییزی ادامه مسیر دادیم و از…

گزارش مختصر از برنامه اژدرکوه

گزارش مختصر برنامه اجرا شده اژدرکوه جمعه ۲۰ دی ماه در یک روز زمستانی ولی آفتابی وهوایی خنک ودلنشین عزم سفر به قله اژدر کوه یکی از قلل شمال شرق مشهد کردیم. ساعت ۶/۵صبح از محل باشگاه با سایر همنوردان قرار حرکت رو گذاشتیم و به سمت این قله سنگی…

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!