گزارش مختصر از برنامه قله ملکوه

ساعت ۵/۰۵دقیقه از جلوی باشگاه به اتفاق دوستان با یک غایب به همراه۱۷نفر حرکت کردیم پس از عبور از شهر کدکن از راهی که از کنار رودخانه مارو به طرف قله پیش میبرد ادامه مسیر دادیم بعد از حدود ۵کیلومتر راه خاکی ساعت حدود۸/۵به پای کار رسیده وبعد از گرم کردن بدن وکم کردن لباس ومعرفی ارکان تیم ساعت ۹حرکت رو آغاز کردیم . چون از قبل پیش بینی کمبود وقت رو کرده بودیم لذا از تیم خواسته بودیم داخل مینی بوس صبحانه رو میل کنند.ساعت حدود ۱۱به دیواره سنگی در ارتفاع ۲۷۰۰متری رسیدیم. توسط مسول فنی تیم جناب آقای مظفری کارگاه احداث شد واعضا با حمایت طناب نفر به نفردیواره حدود۳۰متری رو صهود کردندوبا توجه به حضور دو تیم دیگر ونفرات زیاد تیم ماتا ساعت۳/۵طول کشید.پس از آن باکمک سیم بکسلهای تعبیه شده الباقی مسبر را که حدود ۲۰۰متر بود صعود کرده وساعت ۴عصر عکس یادگاری روبر فراز قله گرفتیم وپس از آن از دهلیز جنوبی با کارگاهی دیگر وحمایت طناب تیم روبه پایین راهنمایی کردیم.
ساعت حدودا ۸/۵پس از اینکه از معابر صعب العبور گذر کرده وبه راه اصلی رسیدیم تبم رو برای استراحتی کوتاه وصرف نهاروشام باهم متوقف کردیم وسپس بعد از نیم ساعت پیمایش دیگر به مینی بوس رسیده وساعت ۳۰دقیقه بامداد جلوی درب باشگاه از دوستانمون خداحافظی کردیم.

سرپرست:محسن حسین پوران
مسئول فنی:امیر مظفری
سرقدم:جواد صمدی
عقبدار:رامین نجفی
عکاس:امین رازقی
امدادگر:امیر مظفری
گزارش:محسن حسین پوران

“کارگروه کوهنوردی باشگاه کاوشگران”

photo_2016-11-01_07-33-41 photo_2016-11-01_07-32-27 photo_2016-11-01_07-33-08 photo_2016-11-01_07-33-12 photo_2016-11-01_07-33-15 photo_2016-11-01_07-33-18 photo_2016-11-01_07-33-23 photo_2016-11-01_07-33-36

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

اطلاعیه ۰ نظر

افتخاری دیگر برای باشگاه تخصصی کاوشگران مشهد

?افتخاری دیگر برای انجمن غار و غارشناسی کشور و نیز باشگاه تخصصی کاوشگران مشهد فعالیت‌های غارنوردی کلوپ غارنوردی VHO اتریش هر سه سال در قالب یک کتاب چاپ می شود. در آخرین کتاب منتشره، گزارش کاملی از آخرین برنامه نقشه‌کشی «غار بورنیک» با حضور غارنوردان شاخص خراسان، وحید اشرفی، حمید…

اخبار محیط زیست ۰ نظر

لزوم حفاظت محیط زیست

اصل پنجاهم قانون اساسی : ((درجمهوری اسلامی حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسلهای بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند وظیفه عمومی تلقی میشود .از این رو فعالیتهای گردشگری و اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست ویا تخریب غیر قابل جبران…

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!