گزارش مختصر از برنامه دره دهبار

گزارشی مختصر از برنامه اجراشده دره دهبار

جمعه ۱۴ آبان ماه ۹۵
ساعت ٧:٣٠ازمحل درب باشگاه باحضور١٣نفر بایک دستگاه مینی بوس برنامه رو شروع کردیم ویک ساعت بعد به روستای زیبای دهباررسیدیم وپیمایش خودمون روشروع کردیم در حین پیمایش همراه با عکاسی ازمناظر زیبای پاییزی ادامه مسیر دادیم و از زیبایی های فصل پاییز لذت کامل را بردیم

ازهمه همراهان که دراین برنامه شرکت کردن وباعث شدن یک روز زیبای پاییزی دیگر برای همنوردان رقم بخورد سپاسگذاریم.

سرپرست برنامه:خانم هانیه جعفری
سرقدم:آقای مهدی ضمیری
عقب داروعکاس:آقای امین رازقی
امدادگر:خانم فاطمه محمدزاده

“کارگروه کوهنوردی باشگاه کاوشگران”
photo_2016-11-10_23-19-13 photo_2016-11-10_23-19-09 photo_2016-11-10_23-19-11 photo_2016-11-10_23-19-12

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

اسلایدر ۰ نظر

اخبار دهمین اکسپدیشن بین المللی غارنوردان بالکان(اطلاعیه ۱۱)

اخبار تیم اعزامی به دهمین اکسپدیشن بین المللی غارنوردی کشورهای حوزه بالکان: بنا به گزارش واصله، تیم اعزامی خراسان رضوی از باشگاه کاوشگران مشهد، در پایان آخرین روز اکسپدیشن بلغارستان، در مراسم اختتامیه که با حضور کلیه غارنوردان و غارشناسان حاضر در این برنامه انجام گردید، شرکت نمود. در این…

سایر ۰ نظر

معرفی دیواره های سالوک

قله سالوک در امتداد رشته کوه البرز با ارتفاع ۲۶۵۰ متر درخراسان شمالی، شهر بجنورد واقع شده که در جبهه شمالی آن دیواره ای همچون یک نگین طلایی و زیبا با ارتفاع حدود  ۴۰۰متر قد برفراشته است. این دیواره که جنس سنگ ان اهکی بوده،تاکنون مسیرهای زیادی بر روی ان…

کار گروه کوهنوردی ۰ نظر

گزارش مختصر از برنامه قله قوچگر

گزارش برنامه اجرا شده قله قوچگر روزی دیگر وجمعه ای دیگردر کنار همنوردان صمیمی وبا صفا راس ساعت ۶ صبح طبق برنامه در قالب یک تیم بیست نفره منسجم از جلو درب باشگاه به قصدصعود قله زیبای قوچگر عازم روستای دیز بادبالا از توابع شهرستان نیشابور شدیم .…

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!