گزارش مختصر از برنامه اژدرکوه

گزارش مختصر برنامه اجرا شده اژدرکوه

جمعه ۲۰ دی ماه در یک روز زمستانی ولی آفتابی وهوایی خنک ودلنشین عزم سفر به قله اژدر کوه یکی از قلل شمال شرق مشهد کردیم.
ساعت ۶/۵صبح از محل باشگاه با سایر همنوردان قرار حرکت رو گذاشتیم و به سمت این قله سنگی وسیاه که در مجاورت کارخانه سیمان شرق مشهد قرار داردبراه افتادیم.
حدود ساعت ۷/۵صبح پای کار همه همنوردان با انجام حرکات کششی آماده شروع پیمایش شدند.وپس از یک ربع نرمش از منتها علیه یال چپ پیمایش آغاز شد.تیم ۱۷ نفره ما که کم سن ترین همنورده آن دختر خانمی بنام زینب۱۰سال داشت .ومسن ترین همنوردمان ۶۸سال سن داشت ، ولی با این اختلاف سنی تیم بسیار یک دست ومنسجم صعود را ادامه می داد.
پس از ۱/۵ساعت پیمایش ۴۵دقیقه فرصت جهت صرف صبحانه به تیم داده شد وپس از صرف صبحانه ساعت۱۲/۳۰دقیقه تمام نفرات تیم باسلامتی کامل موفق به صعود قله اژدر کوه شدند وبر فراز این قله عکسهای یادگاری گرفتند.
وپس از نیم ساعتی که اکثر دوستان مشغول عکاسی وخوردن تنغلات بودند مسیر فرود را در پیش گرفتیم وساعت ۳به محل ماشینها رسیدیم وپس از صرف نهار زیر آفتاب دلنشین زمستانی بسوی مشهد براه افتادیم وساعت۴/۵بعد ازظهرمقابل درب باشگاه از همه همنوردان خداحافظی کردیم.

با تشکر از قبول مسئولیت دوستان :
سرقدم:آقای جواد صمدی
عقبدار:آقای رامین نجفی
امدادگر:آقای امیر مظفری
سرپرست و گزارش :آقای محسن حسین پوران

“کارگروه کوهنوردی باشگاه کاوشگران”

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

دسته‌بندی نشده ۰ نظر

Why The Amazing Dwelling Log is The Best Actual Estate Ending Gift You may Give

In case you are trying so that you can attain patient's believe to be able to help these easily sell their home, know how difficult it is usually under the exact supplied economic climate. You need to incentivize your personal potential seller by using as far as possible. Within addition…

اخبار آموزشی ۰ نظر

کلاس دیواره نوردی

اطلاعیه ? برگزاری کلاس دیواره نوردی ضمن تشکر از حضور علاقمندان به  دوره های آموزشی به استحضار میرساند کارگروه آموزش باشگاه کاوشگران در نظر دارد یک دوره کلاس دیواره نوردی را زیر نظر یکی از مربیان خبره استان در خردادماه جاری برگزار نماید،لذا از علاقمندان درخواست میشود با شرایط ذیل…

دسته‌بندی نشده ۰ نظر

Exactly why The Best Dwelling Paper is the better Real Estate Concluding Gift You are able to Give

When you are trying to be able to acquire consumer’s have faith in in order to help these people will sell most of their home, know how difficult it really is under the very given current economic climate. You prefer to incentivize your future seller using as far as possible.…

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!