گزارش مختصر از برنامه اژدرکوه

گزارش مختصر برنامه اجرا شده اژدرکوه

جمعه ۲۰ دی ماه در یک روز زمستانی ولی آفتابی وهوایی خنک ودلنشین عزم سفر به قله اژدر کوه یکی از قلل شمال شرق مشهد کردیم.
ساعت ۶/۵صبح از محل باشگاه با سایر همنوردان قرار حرکت رو گذاشتیم و به سمت این قله سنگی وسیاه که در مجاورت کارخانه سیمان شرق مشهد قرار داردبراه افتادیم.
حدود ساعت ۷/۵صبح پای کار همه همنوردان با انجام حرکات کششی آماده شروع پیمایش شدند.وپس از یک ربع نرمش از منتها علیه یال چپ پیمایش آغاز شد.تیم ۱۷ نفره ما که کم سن ترین همنورده آن دختر خانمی بنام زینب۱۰سال داشت .ومسن ترین همنوردمان ۶۸سال سن داشت ، ولی با این اختلاف سنی تیم بسیار یک دست ومنسجم صعود را ادامه می داد.
پس از ۱/۵ساعت پیمایش ۴۵دقیقه فرصت جهت صرف صبحانه به تیم داده شد وپس از صرف صبحانه ساعت۱۲/۳۰دقیقه تمام نفرات تیم باسلامتی کامل موفق به صعود قله اژدر کوه شدند وبر فراز این قله عکسهای یادگاری گرفتند.
وپس از نیم ساعتی که اکثر دوستان مشغول عکاسی وخوردن تنغلات بودند مسیر فرود را در پیش گرفتیم وساعت ۳به محل ماشینها رسیدیم وپس از صرف نهار زیر آفتاب دلنشین زمستانی بسوی مشهد براه افتادیم وساعت۴/۵بعد ازظهرمقابل درب باشگاه از همه همنوردان خداحافظی کردیم.

با تشکر از قبول مسئولیت دوستان :
سرقدم:آقای جواد صمدی
عقبدار:آقای رامین نجفی
امدادگر:آقای امیر مظفری
سرپرست و گزارش :آقای محسن حسین پوران

“کارگروه کوهنوردی باشگاه کاوشگران”

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

اسلایدر ۰ نظر

اخبار دهمین اکسپدیشن بین المللی غارنوردان بالکان(اطلاعیه ۴)

اخبار تیم اعضامی به دهمین اکسپدیشن بین المللی کشورهای حوزه بالکان : تیم اعضامی خراسان رضوی از باشگاه کاوشگران مشهد امروز صبح ساعت ۹ صبح به وقت بلغار به همراه تیم مولداوی غار زیبای اZmeyova dupka cave پیمایش کرد این غار که به طول ۱۲۲ متر و عمق ۶۸ متر…

کار گروه غارنوردی ۰ نظر

دهمین اکسپدیشن بین المللی غارنوردان بالکان(اطلاعیه ۱)

دهمین اکسپدیشن بین المللی غارنوردان بالکان از ۱  الی ۶ تیرماه در بلغارستان شهر وراتسا برگزار میشود و برای اولین بار یک تیم از غارنوردان خراسان رضوی در یک اکسپدیشن بین المللی شرکت میکنند. لازم به ذکر است که در این برنامه بین المللی قرار است چندین غار شاخص این…

اخبار دهمین اکسپدیشن بین المللی غارنوردان بالکان(اطلاعیه ۶)

اخبار تیم اعزامی به دهمین اکسپدیشن بین المللی غارنوردی کشورهای حوزه بالکان: بنا به گزارش تیم اعزامی، در آخرین ساعات شب از روز سوم تیرماه، ارائه مقالات از کشورهای مختلف شروع گردید. ابتدا مقاله‌ای از خانم هلیانا جانور شناس بلغاری راجع به اکسپدیشن ۲۰۱۵ در کشور ایران، استان‌های خراسان‌رضوی و…

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!