گزارش مختصر از برنامه اژدرکوه

گزارش مختصر برنامه اجرا شده اژدرکوه

جمعه ۲۰ دی ماه در یک روز زمستانی ولی آفتابی وهوایی خنک ودلنشین عزم سفر به قله اژدر کوه یکی از قلل شمال شرق مشهد کردیم.
ساعت ۶/۵صبح از محل باشگاه با سایر همنوردان قرار حرکت رو گذاشتیم و به سمت این قله سنگی وسیاه که در مجاورت کارخانه سیمان شرق مشهد قرار داردبراه افتادیم.
حدود ساعت ۷/۵صبح پای کار همه همنوردان با انجام حرکات کششی آماده شروع پیمایش شدند.وپس از یک ربع نرمش از منتها علیه یال چپ پیمایش آغاز شد.تیم ۱۷ نفره ما که کم سن ترین همنورده آن دختر خانمی بنام زینب۱۰سال داشت .ومسن ترین همنوردمان ۶۸سال سن داشت ، ولی با این اختلاف سنی تیم بسیار یک دست ومنسجم صعود را ادامه می داد.
پس از ۱/۵ساعت پیمایش ۴۵دقیقه فرصت جهت صرف صبحانه به تیم داده شد وپس از صرف صبحانه ساعت۱۲/۳۰دقیقه تمام نفرات تیم باسلامتی کامل موفق به صعود قله اژدر کوه شدند وبر فراز این قله عکسهای یادگاری گرفتند.
وپس از نیم ساعتی که اکثر دوستان مشغول عکاسی وخوردن تنغلات بودند مسیر فرود را در پیش گرفتیم وساعت ۳به محل ماشینها رسیدیم وپس از صرف نهار زیر آفتاب دلنشین زمستانی بسوی مشهد براه افتادیم وساعت۴/۵بعد ازظهرمقابل درب باشگاه از همه همنوردان خداحافظی کردیم.

با تشکر از قبول مسئولیت دوستان :
سرقدم:آقای جواد صمدی
عقبدار:آقای رامین نجفی
امدادگر:آقای امیر مظفری
سرپرست و گزارش :آقای محسن حسین پوران

“کارگروه کوهنوردی باشگاه کاوشگران”

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

سایر ۰ نظر

افتخاری دیگر برای باشگاه تخصصی کاوشگران مشهد

?افتخاری دیگر برای انجمن غار و غارشناسی کشور و نیز باشگاه تخصصی کاوشگران مشهد فعالیت‌های غارنوردی کلوپ غارنوردی VHO اتریش هر سه سال در قالب یک کتاب چاپ می شود. در آخرین کتاب منتشره، گزارش کاملی از آخرین برنامه نقشه‌کشی «غار بورنیک» با حضور غارنوردان شاخص خراسان، وحید اشرفی، حمید…

اخبار ۰ نظر

گزارش برنامه پیمایش غار حاجی ابراهیم

پیمایش و نقشه برداری دیجیتالی چاه غار حاجی ابراهیم در روز جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ توسط تیم پنج نفره باشگاه کاوشگران انجام شد. این غار در چهل کیلومتری شمال شهر مشهد در مجاورت روستای هندل آباد واقع شده است. ورودی غار یک چاه ۲۵ متری است که برای اولین بار…

گزارش صعود قله شاه جهان

برنامه صعود قله شاه جهان در تاریخ جمعه ۲۴اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ به سرپرستی آقای محسن حسین پوران و توسط کارگروه کوهنوردی باشگاه کاوشگران برگزار گردید.

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!